Administrativ medarbejder til receptionen i Administration Social

Administrativ medarbejder til receptionen i Administration Social

Social og Sundhed
  • Print
  • Forstør tekst

Brænder du for at yde en god service?

Kan du holde hovedet koldt i pressede situationer, arbejde struktureret og nyder en dag med alsidige opgaver?
Er du glad og smilende?

Så er det lige dig vi mangler.
Som medarbejder ved Administration Social bliver du en del af en afdeling, hvor arbejdsglæde og kollegialt sammenhold prioriteres højt.
Du vil sammen med en kollega komme til at primært at varetage receptionsopgaver foruden andre administative opgaver.

Hvem er vi?

Administration Social løser administrative opgaver på tværs af hele Socialafdelingen i Holstebro Kommune, der består af ca. 950 medarbejdere. Vi leverer støtte til omkring 1.000 borgere indenfor det specialiserede voksenområde. Hertil kommer også boligadministration for kommunens godt 500 lejeboliger. Der arbejdes på at finde de bedste, mest effektive arbejdsgange, og skabe en kultur, hvor sparring og vidensdeling er en naturlighed.

Hvem er du?

Din baggrund er en relevant kontoruddannelse eller erfaring fra en lignende stilling.

Det er vigtigt, at du er imødekommende og kommunikerer konstruktivt med både borgere, pårørende såvel som kolleger. Du er fleksibel teamplayer med et højt service- og kvalitetsniveau. Brug af IT-systemer falder dig naturligt. Du kan arbejde struktureret og effektivt selv på de dage, hvor der er mange afbrydelser.

Dine kommende arbejdsopgaver vil være

  • Bemanding af receptioner
  • Telefonbetjening
  • Behandling af aktindsigt
  • Afløsning i vores Boligadministration
  • Diverse administrative opgaver

Vi tilbyder dig

  • Godt arbejdsmiljø med gode og engagerede kolleger
  • En afvekslende dagligdag i en organisation, som er under konstant udvikling og forandring
  • Synlig ledelse
  • Flekstidsordning
  • En aktiv personaleforening og feriefond

Det praktiske

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til overenskomst mellem HK og KL.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer med arbejdssted på Viborgvej 67 og Danmarksgade 24 i Holstebro.

Tiltrædelse den 1. marts 2025.

Har du spørgsmål

til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Dorte Laursen på telefon 96 11 40 07.

Ansøgningsfrist

23. januar 2025 kl. 8.00.
Kun ansøgninger modtaget elektronisk vil komme i betragtning. 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Deadline for ansøgning

23. januar 2025 08:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med knap 59.000 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up