Kvalitetsstandarder
Sundheds- og Ældreområdet
Hvad er en kvalitetsstandard?
En kvalitetsstandard er den ramme, der danner grundlag for det arbejde, der udføres af medarbejdere i Holstebro Kommune.
Kvalitetsstandarderne supplerer den lovgivning, der er godkendt af Folketinget og kommunalbestyrelsen i Holstebro Kommune.
Den individuelle vurdering af dit behov for hjælp for ydelser, vil altid blive foretaget i samarbejde med dig.
- Kvalitetsstandarden er med til at klarlægge dine rettigheder og rammerne for den hjælp, som du modtager
- Kvalitetsstandarden danner udgangspunkt for en vurdering
Kvalitetsstandard 2024:
Pjecen er delt op i følgende emner:
- Personlig hjælp og pleje
- Praktisk hjælp i hjemmet
- Madservice
- Træning i hverdagsaktiviteter §83a
- Midlertidige ophold - herunder de forskellige opholds muligheder
- Afløsning i hjemmet §84
- Borgerstyret personlig assistance BPA §95
- Ledsageordning §97
- Omsorgstandpleje Sundhedsloven §131
Kvalitetsstandard 2024:
Kvalitetsstandard 2024:
Kvalitetsstandard 2024:
Social og Sundhed
Myndighed Hjemmehjælp og boliger
mail visitation@holstebro.dkphone 96114950
Thorsvej 63
7500 Holstebro
Telefontid mandag til fredag:
Visitator kan træffes fra kl. 08.30 - 09.30 og administration fra kl. 09.30 til 11.30.