Nyoprettet stilling som understøttende leder Plejeboligerne Parkvænet

Nyoprettet stilling som understøttende leder Plejeboligerne Parkvænet

Social og Sundhed
  • Print
  • Forstør tekst
Vil du spille en nøglerolle i at sikre trivsel, faglighed og nærvær i et plejecenter, hvor beboerne er i centrum? Har du erfaring med eller mod på ledelse? Så er det måske dig, vi søger som vores nye understøttende leder på Parkvænget.

Ledelse skal mærkes

Vi er i gang med at styrke vores ledelsesstruktur for at sikre en endnu bedre hverdag for vores 56 beboere og 70 medarbejdere. Som understøttende leder arbejder du tæt sammen med plejeboliglederen og er med til at udvikle Parkvænget – både fagligt, kulturelt og organisatorisk.

I Sundhed og Ældre samarbejder vi med borgerne om at skabe et meningsfuldt og værdigt liv gennem tillid, faglighed og selvbestemmelse. Dette er vores fælles kerneopgave, som du bliver en vigtig del af.

Om jobbet – dine vigtigste opgaver

Som understøttende leder får du ansvar for både faglig og organisatorisk udvikling i samarbejde med plejeboliglederen. Du vil samarbejde med beboere, pårørende, frivillige og vores bestyrelse. Dine opgaver vil blandt andet være
  • Kompetenceudvikling: Sikre at medarbejderne har og bruger de rette kompetencer.
  • Sundhedsfaglig kvalitet: Højne kvaliteten af plejen til gavn for beboerne.
  • Nærværende ledelse: Være tilgængelig, synlig og en kulturbærer blandt medarbejdere, beboere og pårørende.
  • Driftsoptimering: Støtte vagtplanlægning og sikre en stabil økonomi, herunder understøttelse af vagtplanlægger
  • Procesledelse: Facilitere og implementere udviklingsprocesser.
  • Stedfortræder: Træde til i plejeboliglederens fravær.

Hvem er du?

Du er en faglig dygtig sygeplejerske, som naturligt tager lederskab og sætter retning. Din tilgang er præget af ro, ordentlighed og overblik, og du har evnen til at styrke samarbejdet på alle niveauer. Vi forestiller os, at du
  • Har solid klinisk erfaring som sygeplejerske.
  • Har ledelseserfaring eller lyst til at udvikle dig inden for ledelse.
  • Trives med at være tæt på kerneopgaven og daglig opgaveløsning.
  • Kan facilitere forandringer og sikre fastholdelse af nye initiativer.
  • Er en rollemodel, som med din adfærd viser vej for andre.

Hvad kan vi tilbyde dig?

Hos os bliver du en del af et engageret ledelsesteam, der brænder for at skabe en arbejdsplads med høj trivsel og faglighed. Vi tilbyder
  • Mulighed for lederuddannelse og faglig sparring.
  • Et stærkt kollegialt fællesskab og en samarbejdskultur, hvor vi spiller hinanden gode.
  • En arbejdsplads med fokus på læring og udvikling for både medarbejdere og ledere.

Praktiske informationer

Tiltrædelse den. 1. april 2025.
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Du søger stillingen og sender din motiverede ansøgning via linket 'Søg stillingen'.

Ansøgningsfrist

31. januar kl. 8.00.

Første samtale finder sted den 6. februar og anden samtale den 24. februar. Vi anvender profilanalyse mellem 1. og 2. samtale og der vil være en tilbagemelding på din profil den 19. februar.

For spørgsmål eller yderligere information,

kontakt plejeboligleder Maj-Britt Friborg på telefon 96 11 43 89 eller mail Maj-Britt.Pedersen.Friborg@holstebro.dk.

Funktionsbeskrivelse kan rekvireres på ovenstående mail.

Vi glæder os til at høre fra dig!


 

Deadline for ansøgning

31. januar 2025 08:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med knap 59.000 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up