Teamleder til nyt Team Trafik, Myndighed og Anlæg

Teamleder til nyt Team Trafik, Myndighed og Anlæg

Teknik og Miljø
  • Print
  • Forstør tekst
Er du vant til at vise vej og retning? Evner du at balancere myndighedsopgaver, handlekraft og målsætninger med relationsdannelse og empati?

Teknik og Miljø søger teamleder til et nyt organiseret team, hvor du får en unik mulighed for at lægge grundsten til både innovative projekter og vedligehold samt til fortsat trivsel og godt teamsamarbejde. Vi er lige nu bl.a. optaget af at sikre stabil drift på myndighedsområdet og kørselskontoret, samtidig med at vi tænker nye, smartere måder at arbejde på. På anlægssiden har vi gang i flere større anlægsopgaver som f.eks. omprofilering af vejene ved Nørreport, renovering af Enghavens parkeringsplads samt en ny cykelsti langs Skivevej. Alt dette samtidig med, at vi er optaget af at sikre et godt arbejdsmiljø for vores medarbejdere.

Du får ansvar for at sikre høj faglig kvalitet og effektiv ressourceplanlægning

Som teamleder inviterer vi dig til at blive en del af et ledelsesteam, som har fokus på at samarbejde på tværs af Teknik og Miljø. Vi arbejder med klare faglige målsætninger og løfter i flok i stærke samarbejdsfora. Du har et solidt kendskab og erfaring med de fagområder, du skal være teamleder for, specielt er vi interesserede i dit kendskab til kørselskontorets opgaver.

Dine primære opgaver er
  • Anlægsopgaver indenfor
    • Byggemodning
    • Anlæg af veje, stier og pladser
    • Trafiksikkerhed
  • Trafik og Myndighed indenfor
    • Kørselskontor – kollektiv trafik, skolebuskørsel, specialkørsel og øvrig kommunal kørsel
    • Vejmyndighed
    • Trafiktælling
    • Gravetilladelser

Du leder med handlekraft, overblik og empati

Vi søger en leder med en relevant uddannelsesmæssig baggrund, og som med fordel kan have erfaring inden for ledelse. Har du endnu ikke ledelseserfaring, lægger vi vægt på din lyst og evne til at udvikle dit lederskab. Du balancerer ubesværet mellem at have overblik over helheden og samtidig holde styr på relevante detaljer. Samtidig trives du i en politisk styret organisation og navigerer sikkert i dens kompleksitet.

Din evne til at skabe stærke relationer er også afgørende. Du formår at opbygge tillid og samarbejde med borgere, virksomheder, medarbejdere og samarbejdspartnere. Vi lægger vægt på, at du leder med både empati og handlekraft og aktivt bidrager til en arbejdspladskultur præget af tillid, engagement og samarbejde.

Vil du vide mere?

Du kan læse meget mere om stillingen, organisationen og rekrutteringsprocessen i job- og personprofilen

Du er også velkommen til at kontakte Annete Vognbjerg, chef for Trafik, Park og Skov på telefon 20 98 38 57.

Det praktiske

Stillingen er på fuldtid med tiltrædelse den 1. marts 2025.

Vi vil gerne modtage din ansøgning via Holstebro Kommunes hjemmeside senest den 20. januar 2025 kl. 8.00.
Vi forventer at afholde første samtaler den 22. og 23. januar 2025 og 2. samtaler den 29. januar 2025.

Deadline for ansøgning

20. januar 2025 08:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med knap 59.000 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up