Teamleder til nyt team i Teknik og Miljø
Har du erfaring i at sætte retning og tænke på tværs? Synes du at ordentlighed, god service og kvalitet er vigtige parametre i dit job? Har du viden indenfor IT-support, ledelsesstøtte og administration? Er du en god sparrings- og samarbejdspartner?
Teknik og Miljø søger en teamleder til et ny organiseret Team Stab, hvor du får en unik mulighed for at spille en nøglerolle i udviklingen af afdelingens mange spændende opgaver sammen med chefen for Team Stab og Ejendomme og teamleder for Fælles Ejendomscenter.
Team Stab varetager forskellige og vigtige opgaver som f.eks, frontdesk ved borgerhenvendelser, datavedligehold af adresse, bygnings- og ejendomsdata, IT System support, administration af geografiske kortsystemer, IT superbrugerfunktioner, personaleadministration og ledelsesstøtte for øverste ledelse i Teknik og Miljø. Opgaverne er meget forskellige, hvilket betyder at dit vidensfelt breder sig over forståelse for god service, teknisk indsigt og nærledelse.
Det nye team under chefen for Stab og Ejendomme er en ny konstellation, og du skal være med til at formulere og udleve de strategisk-operationelle trædesten i udviklingen af teamet.
Vi er optaget af at sikre et godt arbejdsmiljø for vores medarbejdere, og du vil indgå i den fortsatte udvikling af medarbejdertrivsel.
Din evne til at skabe stærke relationer er også afgørende. Du formår at opbygge tillid og samarbejde med borgere, virksomheder, medarbejdere og samarbejdspartnere. Vi lægger vægt på, at du leder med både empati og handlekraft og aktivt bidrager til en arbejdspladskultur præget af tillid, engagement og samarbejde.
Du er også velkommen til at kontakte Tanja Rask Elbæk, chef i Teknik og Miljø på telefon 30 55 96 39.
Vi forventer at afholde første samtaler den 1. april. 2025 og 2. samtaler den 8. samt 9. april 2025.
Teknik og Miljø søger en teamleder til et ny organiseret Team Stab, hvor du får en unik mulighed for at spille en nøglerolle i udviklingen af afdelingens mange spændende opgaver sammen med chefen for Team Stab og Ejendomme og teamleder for Fælles Ejendomscenter.
Team Stab varetager forskellige og vigtige opgaver som f.eks, frontdesk ved borgerhenvendelser, datavedligehold af adresse, bygnings- og ejendomsdata, IT System support, administration af geografiske kortsystemer, IT superbrugerfunktioner, personaleadministration og ledelsesstøtte for øverste ledelse i Teknik og Miljø. Opgaverne er meget forskellige, hvilket betyder at dit vidensfelt breder sig over forståelse for god service, teknisk indsigt og nærledelse.
Det nye team under chefen for Stab og Ejendomme er en ny konstellation, og du skal være med til at formulere og udleve de strategisk-operationelle trædesten i udviklingen af teamet.
Vi er optaget af at sikre et godt arbejdsmiljø for vores medarbejdere, og du vil indgå i den fortsatte udvikling af medarbejdertrivsel.
Du får ansvar for at sikre høj faglig kvalitet og effektiv ressourceplanlægning
Som teamleder vil du blive en del af et ledelsesteam, og dit bidrag er en vigtig brik til sikring af de faglige målsætninger indenfor både Team Stabs ansvarsområder, samt i de samarbejdsfora du naturligt vil indgå i. Du kommer med både erfaring indenfor ledelse og/eller teamledelse, og du har allerede kendskab til flere af de opgaver vi arbejder med.Teamets primære opgaver
Fælles administration og frontdesk for Teknik og Miljø- Personaleadministration og ledelsessupport
- Koordinering af aktindsigt, arkivering, datasikkerhed, mødeplanlægning mv.
- Frontdesk for borgerhenvendelser i åbningstiden
- Sikre tværgående viden i forvaltningen
- Grunddata vedligeholdelse – BBR, adresser ejendomsbidrag
- Digitale kort og GIS-system administration
- IT førstehjælper, i samarbejde med kommunens IT-afdeling
- Superbruger support på administrative systemer.
- Ad hoc support
- Undervisning og videndeling
- PA (Personlig assistent) for forvaltningens direktør
- Sekretariatsopgaver for chefgruppe, ledergruppe og politiske udvalg
Du leder med overblik, kommunikation og empati
Vi søger en leder med en relevant uddannelsesmæssig baggrund, og som med fordel kan have erfaring inden for ledelse. Har du endnu ikke ledelseserfaring, lægger vi vægt på din lyst og evne til at udvikle dit lederskab. Du balancerer ubesværet mellem at have overblik over helheden og samtidig holde styr på relevante detaljer. Samtidig trives du i en politiskstyret organisation og navigerer sikkert i dens kompleksitet.Din evne til at skabe stærke relationer er også afgørende. Du formår at opbygge tillid og samarbejde med borgere, virksomheder, medarbejdere og samarbejdspartnere. Vi lægger vægt på, at du leder med både empati og handlekraft og aktivt bidrager til en arbejdspladskultur præget af tillid, engagement og samarbejde.
Vil du vide mere?
Du kan læse meget mere om stillingen, organisationen og rekrutteringsprocessen i job- og personprofilen, Job - og personprofil.Du er også velkommen til at kontakte Tanja Rask Elbæk, chef i Teknik og Miljø på telefon 30 55 96 39.
Det praktiske
Stillingen er på fuldtid med tiltrædelse den 1. juni 2025.Frist
Vi vil gerne modtage din ansøgning via linket 'Søg stillingen' senest den 26. marts 2025 kl. 8.00.Vi forventer at afholde første samtaler den 1. april. 2025 og 2. samtaler den 8. samt 9. april 2025.
Medarbejder i Holstebro Kommune
Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.
Holstebro er en langstrakt kommune med knap 59.000 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.
I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.