Ergo- eller fysioterapeut til fast stilling ved Hjælpemidler og APV
Vi mangler en ny kollega i Myndighed hjælpemidler og APV og vi hører gerne fra dig hvis du
- Brænder for at sikre hjælpernes arbejdsmiljø ved forflytninger mm.
- Har lyst til at udvikle og deltage i selvstyrende teams
- Har interesse for at arbejde med hjælpemidler i forbindelser med udskrivelser og/eller tryksårsforebyggende
Kan du svare ja til ovenstående hører vi meget gerne fra dig. Læs mere om stillingen nedenfor.
Stillingen
I Myndighed - Hjælpemidler og APV har vi en ledig visitatorstilling pr. 1. juli 2025.Stillingen er på 35 timer – men med mulighed for fuldtidsstilling på sigt, hvis dette ønskes.
De primære arbejdsopgaver er udskrivelser fra sygehuset, vejledning af hjemmepleje leverandørernes personale i forflytninger, lejringer mm hos borgene, samt tryksårsforebyggelse. Der vil også være mindre opgaver med sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler og forbrugsgoder.
Kvalifikationer
- Du er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
- Gerne erfaring med forflytninger, udskrivelser og eller tryksårsforebyggelse
- Gerne med erfaring med sagsbehandling inden for hjælpemiddelområdet
- Du har gode kommunikative kompetencer og kan formidle på skrift og i tale
- Du kan tilegne dig viden og færdigheder i brug af relevante IT - systemer
- Du kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt
- Du kan formidle din faglige viden og erfaringer til andre.
- Du har kørekort til alm. personbil
Din personlige profil
- Du mestrer at arbejde selvstændigt og i teams
- Du kan arbejde målrettet, struktureret og tør tage ansvar
- Du har en respektfuld og empatisk tilgang til borgerne og samarbejdspartnere
- Du nyder at tage på hjemmebesøg og samarbejde om at finde den gode løsning
- Du har et godt overblik og er god til at prioritere dine opgaver
- Du tager gerne imod nye udfordringer.
- Du har øje for at bidrage til et godt arbejdsklima både internt og eksternt
Hvem er vi
Sektionen for Hjælpemidler og APV er en afdeling med 19 terapeuter og 2 administrative medarbejdere.Vi er fysisk placeret på Thorsvej 63 i Holstebro.
Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads
- Med en varieret og travl hverdag med mange faglige udfordringer.
- Hvor du er selvtilrettelæggende.
- Med godt kollegaskab
- Hvor du får udfordringer på det personlige og faglige plan i et rummeligt og trygt miljø.
- Som arbejder med fælles mål og fælles handling sammen med borgerne
- Hvor der i et vist omfang er bil til rådighed.
Løn
Lønnen vil blive fastsat efter principperne for Ny Løn i henhold til gældende overenskomst.Nærmere oplysninger
fås ved henvendelse til Funktionsleder Bibi Mundbjerg på mail Bibi.mundbjerg@holstebro.dk eller telefon 25 34 73 47.Ansøgningsfrist
14. marts 2025.Samtaler forventes at finde sted den 2. april 2025
Forud for ansættelse indhenter Holstebro Kommune straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
Medarbejder i Holstebro Kommune
Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.
Holstebro er en langstrakt kommune med knap 59.000 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.
I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.