Administrativ medarbejder - økonomisk sagsbehandler til Ydelsescenters kontanthjælpsteam
Ydelsescentret søger ny verdensklassekollega som vil være en del af et team, hvor der er højt til loftet, let til grin og et fantastisk arbejdsmiljø. Vi søger en kombineret administrativ / økonomisk medarbejder til en fast stilling.
I Ydelsescentret er vi 25 engageret kollegaer som ud over kontanthjælpsteamet består af et sygedagpengeteam, pensionsteam samt et administrativt team. Ydelsescentret er beliggende på Kirkestræde 15, 1. sal.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler først i uge 48
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Ydelsescentrets Leder Birgitte Haahr Larsen, telefon 96 11 37 31.
I Ydelsescentret er vi 25 engageret kollegaer som ud over kontanthjælpsteamet består af et sygedagpengeteam, pensionsteam samt et administrativt team. Ydelsescentret er beliggende på Kirkestræde 15, 1. sal.
Dine opgaver vil b.la. omfatte:
- Afklaring af berettigelse til forsørgelsesydelse samt sikre, at borgerne modtager den rette ydelse til tiden og med den rette faglige begrundelse
- Sagsbehandling, herunder beregninger, bevillinger, afgørelser samt øvrig sagsbehandling og journalisering
- Sagsbehandling, beregninger, bevillinger og afgørelser ift. enkeltansøgninger
Dine kompetencer:
- Du kan arbejde systematisk, er nysgerrig, kan bevare overblikket og ser tværgående sammenhænge
- Du er professionel og respektfuld i kontakten til borgerne, hvor tillid og empati er i fokus i relationerne
- Du har let til smil, er en udpræget holdspiller med gode samarbejdsevner, som kommer i spil i teamet/afdelingen og i relationen til vores samarbejdspartner
- Du har en relevant uddannelse inden for offentlig administration, administrationsøkonom eller tilsvarende og gerne med erfaring indenfor kommunal sagsbehandling ift. aktivloven
Vi tilbyder ud over verdensklasse kollegaer og et fantastisk arbejdsmiljø:
- En fast stilling på 37 timer
- Et spændende job med ansvar og selvstændighed i opgaveløsningen
- Frihed under ansvar, hvor du gennem en engageret indsats får mulighed for at præge din egen såvel som områdets udvikling
- Oplæring tilpasset din erfaring
- Tæt sparring med hinanden samt på tværs af afdelinger
Ansættelsesproces og løn:
Ansættelsestidspunktet afhænger af din profil og erfaring, dog gerne den 1. januar 2025Vi forventer at holde ansættelsessamtaler først i uge 48
Ansøgningsfrist
Torsdag den 21. december kl. 12.00.Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Ydelsescentrets Leder Birgitte Haahr Larsen, telefon 96 11 37 31.
Medarbejder i Holstebro Kommune
Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.
Holstebro er en langstrakt kommune med knap 59.000 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.
I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.